موضوع ای که امروز در موردش با شما صحبت خواهم کرد درباره بازاریابی محتوا است .

رازهای مدیریت محتوا
ما تو این کلاس درباره شناخت بازاریابی محتوا آموزش هایی رو به شما خواهیم داد.
این رو هم بهتون بگم که شما تو این کلاس با دنیا یه بازاریابی محتوا آشنا میشید که دورنمای تصویری بزرگی از هر چیزی که واسه ی ایجاد و خلق یک طرح بازاریابی محتوای موفقیت‌آمیز به اون نیاز دارید رو به شما یاد میده.
برای شروع اولین سوالی که از شما پرسیده میشه اینه که بازاریابی محتوا دقیقا چیه ؟
بازاریابی محتوا یه نوع بازاریابی استراتژیک و فرایند تجاری ه که به تولید و توزیع محتوای ارزشمند که همچنین مرتبط و یکپارچه ست واسه جذب و حفظ یه مخاطب تعریف شده که در نهایت شما مخاطب رو هدایت می کنی که به یک اقدام و عمل سودمندی برای ما دست بزنه.
این نکته را  به شما بگم که هرچند محبوبیت بازاریابی محتوا تو ده سال گذشته افزایش پیدا کرده ولیکن بازاریابی محتوا  مفهوم جدیدی نیست .
همین قدر که میتونیم به عنوان مثال یکی از اولین نشانه‌های بازاریابی محتوا رو به ۴۲۰۰ سال قبل از میلاد یعنی همون موقعی که انسان های اولیه  روی دیوارهای غارها درباره اینکه چطور از خطر حیوانات وحشی در امان بمانند می‌نوشتند را نام ببریم.

آموزش مدیریت محتوا
این همون محتوای بسیار مفید برای وقتی که انسان های اولیه تو حیات وحش زندگی می کردند و باید در امان بمانند اگرچه امروز ما از طریق دیوارهای غار ارتباط برقرار نمی کنیم اما اساس و پایه بازاریابی محتوا بسیار با این مورد شباهت دارد.
بازاریابی محتوا تماماً درباره مخاطب شماست آن ها برای چه چیزی ارزش قائل میشن یا شما چطور میتونید به آموزش آنها کمک بکنید اگر این کار رو به درستی انجام بدید به یه رابطه دوستانه با مخاطب شما منجر خواهد شد که در نهایت به شما اعتماد پیدا خواهند کرد واین قول رو به شما میدم که اگر مخاطب تون به شما اعتماد کنه اون  موقع اون مخاطب آماده اینست که تصمیم به خرید بگیره و و این مخاطب ان یا همان  بهترست بگوییم بازدید کنندگان تمایل بیشتری به معامله با شما خواهند داشت.
شما برای ارتباط برقرار کردن با مخاطبان باید محتوا تولید کنید.
همانطور که قبلا گفتیم محتوای شما پیامی است که استراتژی  بازاریابی محتوایی شما  را به مخاطب میرسونه و این  تنها چیزی است  که شما تلاش می کنید به بازدیدکنندگان تون و سرنخ هاتون و مشتریان و مبلغان خودتون  برسونید.

آموزش فایل صوتی مدیریت محتوا جواد احمدی
از اونجایی که ما داریم در  این  کلاس آموزشی  را به فارسی به شما ارائه می کنیم دیگه از این به بعد به جای ویزیتور میگوییم بازدیدکننده و به جای لید میگوییم سرنخ و به جای کاستومر میگوییم مشتریان و به جای  پروموتر ها هم ترویج کنند گان یا مبلغان را به کار می بریم.

راه های گوناگونی وجود دارد که شما  پیامتون رو به بازدید کنندگان تون برسونید که از آن جمله وبلاگها ایمیل ها و صفحات وب سایت ها شبکه های اجتماعی و غیره می باشد
اما نکته بسیار مهمی که در اینجا میخوام با شما درمیون بزارم اینه که  بدون محتوا شما چیزی برای ارائه نخواهید داشت.

ادامه دارد…

از شما دعوت می کنم ادامه این آموزش ها را در بخش های بعد مطالعه کنید. و با نظرات و پیشنهادات سازندتون ما را یاری نمایید.

فایل صوتی بزودی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.