آموزش مدیریت محتوا به زبان ساده

چطور شما یک روشی برای بازاریابی محتوایی موفقیت‌آمیز ایجاد میکنید
حالا که می‌دونیم بازاریابی محتوا میتونه به بهتر شدن روابط ما با خریداران احتمالی های مشتریان ما کمک کند چه مراحلی را باید طی کنیم تا یک طرحی واسه بازاریابی محتوای موفقیت‌آمیز بود ایجاد کنیم تو این دوره که شما در اون مدیریت محتوا را آموزش می بینید شما را تبدیل به یک ماشین بازاریابی محتوای میکنه کم کارآمد باشید هم استراتژیک و هم سازمان یافته .

فایل صوتی آموزش مدیریت محتوا به زبان ساده
درباره قدرت داستان گویی
می خواهم درباره قدرت داستان گویی با شما صحبت کنیم همونطور که میدونی تو بخش قبل ما درباره اینکه چطور بازاریابی محتوا درباره یک رابطه ای مستقیم با خریداران احتمالی مشتریان صحبت می‌کند هر شرکت موفقیت داستانی داره شرکت شما هم همونطور شما برای چه چیزی دارید تلاش می کنید چه پیامی را دارید پشتیبانی می کنید اینها همه مفاهیمی هستند که تو این درس در مورد آنها بحث خواهیم کرد یعنی داستان شرکت دلایل ایستادگی شما روی پیامی که دارید انتقال می دهد و همچنین پیامی که از آن پشتیبانی می‌کنیم تا برای بازاریابی محتوا مهم یاد بگیرید که چطور ایده های محتوایی تون رو  برای کمک کردن  به پشتیبانی از تلاشهای که تو این مسیر برای ایجاد محتوای خودتون کردید صحبت خواهیم کرد یکی از تفاوتهای میان بازاریابان محتوای خوب و فوق العاده اینکه بازاریاب فوق العاده فرآیندی دارن آنها برای تولید یکپارچه و مستمر ایده های محتوایی شون با کیفیت بالا به او فکر می‌کند که تولید محتوا به استمرار توش خیلی مهمه تور ترال تکنیک های او درباره نحوه تحقیق کردند و یا آشکار کردن یک ایده و توسعه و گسترش این چه به صورت فردی به صورت تیمی یاد میگیرید این هم در نظر داشته باشید که گاهی ایده ها به آسانی ها شکار در شب پس گفت این تحقیق در مورد یک ایده ی آشکار سازی یک ایده و یا توسعه یک ایده هم به صورت فردی و هم به صورت تیمی قابل انجام است وقتی که از تولید ایده های محتوایی اطمینان پیدا کردید یاد بگیرید که چطور استراتژی محتوای طولانی‌مدت خودتون رو طرح ریزی کنید من می خوام خیلی زیاد رو این تاکید کنم که اگه میخواید که تلاشهای بازاریابی محتوایی شما موفق و پایدار باشه باید یه تری داشته باشید که مراحل بعدی شد سازماندهی بکند نام ببرید که اکثر بازاریابان یه استراتژی بازاریابی محتوا ندارد در واقع تنها ۳۵ درصد بازاریابی بی تو بی یه استراتژی محتوایی مستند و نوشته شده دارد اهواز ۳۷ درصد بازاریابی بی تو سی یه استراتژی محتوایی مستند و نوشته شده دارد یه طرح بلندمدت همه اولویت‌ها کمپین‌های یک دوره یک ساله که نیاز به تولید محتوا داشته باشید شناسایی میکنه و سازماندهی میکنه البته پخش را باید به سادگی بتوان به ایجاد محتوای آسانتر و استمرار کمک بکنه تو این درس یاد می گیرید که کتاب فرستاده است اهداف واقعی ایجاد کنید یه تغییر آدرس ایجاد کنید یک کد شناسایی نیازها و شکاف های محتوایی واسه ساخت یک محتوای مفید مرتبط با سه شخصیت های شما کمک بکنه آنچه باید بدونید که چطور راهنما به قطب نما محتوای خودتونو با برنامه‌ریزی دقیق نقشه راه ایجاد محتوای تن بسازید با این روش دیگه شما دوخت کلاه در نمی‌دید و واسه رسیدن به اهداف تند و مقصد تو میتونی با بیشترین سرعت ممکن حرکت کنید و روی این مورد تمرکز داشته باشید وقتی فهمیدی چطور استراتژی محتوایی بلندمدت خودتونو برنامه ریزی و طرح ریزی کنید اون موقع یاد بگیرید که چطور یک چارچوب ایجاد محتوا نیز بسازید این جا دو نکته را دوباره تکرار می‌کنیم که باید استراتژی تولید محتوای بلندمدت داشته باشید و یا چارچوبی برای ایجاد محتوا بسازید یه فرآیند تعریف شده ای به شما کمک این فرآیند تعریف شده به شما کمک میکنه که تلاش‌های شما واسه ایجاد ارتباط نماد مثل یک ماشین به خوبی روغن کاری شده به کار کردن ادامه بده تو این دست به شما یاد میدیم که چطور این شرکت خود تو نی چهارچوبی واسه ایجاد محتوا بسازید اگه واقعا میخوای که محتوای فوق العاده ایجاد کنید موقع باید یک فرایند آماده داشته باشید که از فقط نوشتن و انتشار محتوا پیشرفته تر باشه شما باید قادر به شناسایی کمپین‌ها تعیین خطوط زمانی ما تا چه زمانی باید محتوا ایجاد بکنید و بازبینی ویرایش و قبل از اجرای آن داشته باشید همه اینها رو تو این درس بیشتر مورد بحث قرار میدیم همانند شما باید فقط نوشتن فقط انتشار محتوا پیشرفته تر باشه پس همچنین ابزار مسئولیت های اعضای تیم اتن که برای ایجاد یک چارچوب موفقیت آمیز و فوق العاده برای ایجاد محتوا مورد نیاز را یاد می‌گیرید هنگامی که یاد گرفتیم چطوری چارچوب برای ایجاد محتوای مستمر خودتون ایجاد کنید به شما آموزش داده می شه که چطور با رعایت چارچوب ایجاد محتوای مستند از شما یک نویسنده معاصر ساخته بشه داشته باشید.

ادامه دارد…

از شما دعوت می کنم ادامه این آموزش ها را در بخش های بعد مطالعه کنید. و با نظرات و پیشنهادات سازندتون ما را یاری نمایید.

فایل صوتی بزودی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.