فایل صوتی آموزش مدیریت محتوا
محتوا وظیفه خیلی مهمش اینه که مخاطبین رو از مراحل مختلف متدولوژی این باند به مراحل دیگه اون بکشونه.
میشه گفت محتوا یه نقشه جدایی ناپذیری تو هر یک از مراحل اترکت کلوز کانورت و دی لایت ایفا میکنه که اینارو توی قسمت بعدی به صورت کامل شرح خواهم داد.

اینو در نظر داشته باشید که محتوای شما باید افراد مناسب رو به سایت شما جذب کنه اونا رو به سرنخ‌ها تبدیل کنه پرورش بده و در تبدیل شدن آنها به مشتری ها به شما کمک کنه اینرو هم اضافه کنم  که کار شما هم اینجا متوقف نمیشه چرا که محتوای شما باید همیشه مشتری آتون و شاد کنه اونا رو تبدیل به مبلغ های شما بکنه و شما و برند تون رو مطرح تر بکنه تو یک کلام بازاریابی محتوا واقعا یه هنری ی که ارتباط   شما را با خریداران احتمالی و مشتریان شما بیشتر میکنه بدون اینکه مجبور باشید به اونها چیزی رو بفروشید.

فایل صوتی آموزش مدیریت محتوا

مدیریت محتوا چیست؟

برخلاف بازاریابی سنتی یا همان تبلیغ کردن محصولات یا خدمات .شما محتوای مفید و سرگرم کننده ای می سازید تا مشتری یا تون یا خریداران احتمالی  شما  از اون لذت ببرند و اون آموزش رو یاد بگیرن.

شاید به نظرتون بیاد که بازاریابی این باند و بازاریابی محتوا کاملاً یکسان اند میدونید چرا؟ و  چی میتونه باعث این شده باشه که این  فکر و کرده باشید؟ به این دلیل که اون دو  واقعا یک سان هستند هر دوی آنها به توانمند سازی مشتریان و ایجاد یه پل ارتباطی دائمی با مخاطبان شما و به وجود آوردن محتوای ارزشمند که آنان را سرگرم کنه و هم به اونها آموزش بده تمرکز دارند.
حالا سوالی که اینجا پیش میاد اینه که تفاوت میان این دو تا بازاریابی یعنی بازاریابی این باند با بازاریابی محتوا توی چیه و آیا شما به هر دوی اینها نیاز دارید پاسخ اینه که وقتی که نوبت به رابطه بازاریابی محتوا و بازاریابی این باند میرسه شما باید اونها رو در قالب “و” یعنی با هم بودن و نه در قالب “یا ” به کار ببرید.
این یعنی چی؟معنیش اینه که شما باید بگید بازاریابی محتوا و بازاریابی این باند نه اینکه بگید بازاریابی محتوا یا بازاریابی این باند. موفقیت به هر دوی آنها نیاز داره محتوا ممکنه کمک کنه که سوخت موتور اینبانده شما تامین بشه اما پروژه های ارزشمند مشابهی و بهتره بگیم زیرمجموعه های دیگر  این باند  وجود دارند مثل سئو seo دوره آموزشی محصول یا خدمات ارتباط با مشتریان در بازاریابی یا هر چیز دیگری که ممکنه خارج از این گستره بازاریابی محتوا قرار بگیره. اینجاست که میگیم بازاریابی محتوا و بازاریابی اینباند.
اینجا ست که بازاریابی اینباند به عنوان یک  رفیق ارزشمند وارد کار میشه اگه خودتون رومسلح به بازاریابی اینباند  نکنید و از تجربه های زیادتون تو این  زمینه استفاده نکنید شما دارید خودتون و پتانسیل رشد تون رو محدود می کنید و تاثیری رو که میتونید به عنوان یک بازاریاب یا مدیر بازاریابی داشته باشید رو غیر فعال میکنید
ما درفصل بعد به شما یادخواهیم داد که چه طور یه راهکار جامع برای ایجاد یک طرح بازاریابی محتوایی موفقیت‌آمیز بسازید.

ادامه دارد…

از شما دعوت می کنم ادامه این آموزش ها را در بخش های بعد مطالعه کنید. و با نظرات و پیشنهادات سازندتون ما را یاری نمایید.

فایل صوتی بزودی

پاسخبازارسال
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.